Czym jest Google AdWords?

Nie jest żadną tajemniczą, że największą na świecie siecią reklamową jest Google. Coraz większa liczba przedsiębiorców dostrzegła potencjał i swoją szansę na zwiększenie sprzedaży i rozwój własnej firmy, korzystając z platformy reklamowej Google AdWords. Nie ma znaczenia w jakim kraju lub mieście mieszkamy. Tak samo skuteczne mogą być reklamy wykupione na pokazywanie się w Krakowie, jak i adwords warszawa. Kampanie AdWords możemy tworzyć samodzielnie. Wymaga to jednak pewnej wiedzy. W tym artykule opiszę, czym tak naprawdę jest Google AdWords. Miłej lektury!

W jaki sposób działa platforma Google AdWords?

Działanie systemu AdWords polega na wykupywaniu przez reklamodawców miejsca swojej witryny w wyszukiwarce Google. Wyniki będą pokazywać się na samej górze, na dole lub z prawej strony. Od wysokości ustalonej przez nas stawki zależy, jak wysoko będzie widoczna nasza witryna. Pamiętajmy, że płacimy wyłącznie za kliknięcie przez nieznaną nam osobę w link, który prowadzi do naszej strony firmowej. System reklamowy AdWords, który należy do Google, emituje reklamy tekstowe, wideo, a także graficzne. Możliwości Google AdWords są ogromne. Dużą zaletą jest płatność po kliku – o czym wspomniałem wcześniej. Nie ma żadnego znaczenia, ile razy została wyświetlona reklama. Liczy się efekt wejścia na naszą stronę. Google tylko za to bierze od nas pieniądze. To sprawia, że reklamy w AdWords są stosunkowo tanie i skuteczne.

AdWords Warszawa. Ile zapłacimy za jedno kliknięcie?

Ceny są różne i zależą od danej branży oraz od konkurencji, która w danej niszy wykupuje płatne reklamy. Minimalna stawka za kliknięcie zaczyna się od kilku groszy, maksymalna to koszt nawet kilkudziesięciu złotych. Jak widać różnice są spore. Najczęściej kliknięcie kosztuje nas w granicach 1,5 zł. Z pewnością frazy dotyczące finansów są zdecydowanie droższe od tych, które dotyczą na przykład gier przeglądarkowych. Warto też zadać sobie pytanie: „Jakim budżetem dysponujemy i ile możemy maksymalnie wydać w ciągu dnia lub miesiąca na reklamowanie naszych usług lub produktów?”. Początkowo może nam się wydawać, że reklamowanie się w AdWords może nieść za sobą wyłącznie straty, gdyż koszty reklamy jest wyższy niż zyski. Jednak takie podejście nie jest prawidłowe. Z biegiem czasu nabierzemy doświadczenia oraz wiedzy, jak tworzyć zyskowne kampanie reklamowe w Google AdWords. Na wszystko potrzeba czasu. Warto także wiedzieć, że AdWords początkowo zabiera więcej naszych pieniędzy i z biegiem czasu koszty za kliknięcie spadają. Dlatego warto być cierpliwym i starannie oraz logicznie budować kampanię reklamową w panelu AdWords.

Wielu przedsiębiorców przekonało się do platformy AdWords, gdyż to właśnie dzięki niej rozwijają swój biznes. Pozyskują nowych klientów, docierają do wielu nowych osób, które wcześniej nie korzystały z usług firmy. Możliwości i potencjał Google AdWords są niesamowite. Im wcześniej zdamy sobie z tego sprawę, tym szybciej powiększymy zyski naszego przedsiębiorstwa. A o to właśnie powinno nam chodzić.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl