Nowoczesne callcenter w Twojej firmie – jak je założyć?

Każdy przedsiębiorca chce sprzedawać jak najwięcej produktów i usług, a także spełniać w stu procentach oczekiwania swoich klientów. Niestety, nie zawsze jest to możliwe, szczególnie wtedy, gdy nie korzysta się ze sposobów promocji firmy, dostępnych na rynku. Jednym z takich sposobów, który wciąż jest niezwykle popularny w 2019 roku i który daje bardzo dobre efekty, jest call center – zestaw usług, które pozwolą Ci rozwijać swoją firmę w sposób szybszy i o wiele bardziej efektywny. Dlaczego warto na nie postawić i jak założyć własne call center w firmie? Sprawdźmy!

Dlaczego callcenter?

Callcenter, choć często kojarzy się wyłącznie z nachalną sprzedażą telefonów czy garnków przez telefon, jest o wiele bardziej złożonym pojęciem i daje o wiele więcej możliwości osobom, które z niego skorzystają. To nie tylko telesprzedaż, ale również profesjonalna obsługa klienta, helpdesk, monitoring płatności, badania marketingowe, generowanie i wiele innych usług, które pozwolą Ci rozwijać swoje przedsiębiorstwo na wielu płaszczyznach.

To właśnie dzięki usługom call center, będziesz w stanie:

  • zwiększać przychody ze sprzedaży produktów i usług,
  • budować pozytywny wizerunek swojej marki na rynku,
  • zwiększać zaufanie klientów,
  • skupiać się na swojej podstawowej działalności,
  • mieć wszystko pod kontrolą.

O tym, jak popularny jest telemarketing w polskich przedsiębiorstwach niech świadczy fakt, że korzysta z niego bardzo duża liczba firm i ma on niezwykle pozytywne opinie – przynajmniej wśród tych właścicieli biznesów, którzy prawidłowo wdrożyli go do swojego przedsiębiorstwa. A jak zrobić to prawidłowo?

Jak założyć własne callcenter?

Wielu przedsiębiorców uważa, że stworzenie własnego działu telesprzedaży czy obsługi klienta to zbyt duży koszt. I… jest to absolutna prawda! Stworzenie własnego działu call center w firmie, w tym zatrudnienie wykwalifikowanych pracowników, stworzenie stanowisk pracy i zakup niezbędnego sprzętu to bardzo duży wydatek, na który nie będzie mogło pozwolić sobie wiele firm. Na szczęście jest doskonała alternatywa – outsourcing call center, który polega na tym, że wszelkie usługi związane ze sprzedażą przez telefon i obsługą klienta, realizowane są przez zewnętrznych specjalistów.

Jak to działa w praktyce? Zgłaszasz się do firmy callcenter i przedstawiasz jej swoje potrzeby oraz cele biznesowe. Ta natomiast angażuje swoich specjalistów do stworzenia odpowiedniej strategii działania i wdrożenia jej w taki sposób, aby wszystkie postawione cele zostały zrealizowane. Korzystasz z usług wykwalifikowanych handlowców i możesz skupić się na swojej podstawowej działalności! Dzięki takiemu rozwiązaniu:

  • nie musisz samodzielnie zatrudniać pracowników i tworzyć stanowisk pracy, a więc oszczędzasz czas i pieniądze,
  • korzystasz z usług wykwalifikowanych i doświadczonych handlowców oraz specjalistów w zakresie obsługi klienta,
  • prowadzisz odpowiednią, skrojoną na miarę Twoich potrzeb strategię marketingową,
  • skupiasz się wyłącznie na podstawowej działalności, mając jednocześnie wszystko pod kontrolą.

Postaw na najlepszych!

Oczywiście aby usługi call center były realizowane w stu procentach skutecznie i profesjonalnie, musisz postawić na specjalistów z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Zwróć też uwagę (najlepiej na stronie internetowej firmy), czy zapewni Ci ona szeroki zakres usług i jakie miała realizacje. Aby potwierdzić jakość świadczonych przez firmę call center usług, warto również zapoznać się z opiniami jej wcześniejszych klientów – dzięki temu będziesz wiedzieć, czy jest ona wystarczająco profesjonalna i czy będzie w stanie spełnić wszelkie Twoje oczekiwania.

Jedno jest pewne – callcenter wciąż działa i pozwala rozwijać firmę na wielu płaszczyznach. Nie bój się więc skorzystać z tej możliwości!